Contact rapid: +40753326624 | +40743326624 | serviciul clienți | office@decomag.ro | facebook google+ twitter

Acest website folosește cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. Mai mult

Accept

Politica de retur

 

Dacă eşti nemulţumit de produsele cumpărate de pe decomag.ro şi vrei să renunţi la comandă şi implicit să primeşti banii înapoi, poţi să aplici pentru procedura de retur a produselor în 15 zile calendaristice, conform dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.


Prin contract la distanţă se întelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant şi un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă.

Dreptul de retur în 15 zile calendaristice se adresează doar clienţilor care au achiziţionat produse online de pe site-ul decomag.ro

Clientul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 15 zile calendaristice, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

Dreptul de renunţarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Pentru aţi exercita dreptul de retragere trebuie să ne informezi cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

În acest scop, poţi folosi modelul de retragere, folosirea lui nu este însă obligatorie.

De asemenea, poţi transmite un e-mail către office@decomag.ro sau orice altă declaraţie neechivocă, cu toate informaţiile din formularul mai sus menţionat. Dacă foloseşti această opţiune, îţi vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ai furnizat dovada că ai trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Termenul de 15 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:

a) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;

Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere

În cazul în care decomag.ro nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 15 zile calendaristice.

În cazul în care decomag.ro a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere în termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se consideră livrate, conform menţiunilor din secţiunea de mai sus, perioada de retragere expiră în 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.

Obligaţiile care revin decomag.ro în cazul retragerii

decomag.ro rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispoziţiile legii.

decomag.ro rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

Fără a aduce atingere primului paragraf al prezentei sectiuni, decomag.ro nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de decomag.ro.

Cu excepţia cazului în care decomag.ro s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, decomag.ro poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către decomag.ro, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii


Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care decomag.ro acceptă să suporte acele costuri sau în care decomag.ro nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, decomag.ro preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Exceptări de la dreptul de retragere

 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
- furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Descarcă formularul de retragere de aici: Formular de retragere
Pentru detalii suplimentare sau neclarităţi privind returnarea produselor te rugăm să ne contactezi prin formularul de contact, email la office@decomag.ro sau la numărul de telefon 0753326624.

Agenție organizări evenimente

Secretele evenimentului tău

Culori nunţi 2017
6 combinații de culori nuntă 2017

by Deco MAG, 5/01/2017

Despre culori, numai de bine! Căci ce-ar fi viața fără culoare...

Desfasurarea botezului
Ce trebuie să faci la botez

by Deco MAG, 14/09/2013

O nouă viată un nou început în familie. Prin taina botezului, copilul este creştinat...

Vino să ne vezi!
Vino să ne vezi!

by Deco MAG, 14/09/2013

Te așteptam la show room pentru a alege ce ți se potrivește...